Кошик
1980 відгуків
HAPPY DAYS in ZOOALF 🌷  ПРОМОКОД: PLAPP15
вул. Ватутіна 48, Кривий Ріг, Україна
Додати відгук
ЗООМАГАЗИН АЛЬФ
+380 (68) 644-54-54
Кошик

Повернення та обмін товару

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ

У відповідності зі ст. 9 п. 1 Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право впродовж чотирнадцяти днів (14 днів) повернути або обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо товар не задовольняє споживача за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, упаковка. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця.

Але просимо Вас не забувати, що Кабінет Міністрів України затвердив перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню, а саме:

- ветеринарні лікарські та засоби;

- предмети особистої гігієни (туалети, зубні щітки, гребінці тощо);

- пестициди та агрохімікати;

- товар, який раніше був в експлуатації;

- товар, що розкроєний або відрізаний під індивідуальний розмір покупцеві (фон для акваріумів, шланг для компресора).

Якщо акваріумне або будь-яке інше обладнання не працює, обмін чи повернення товару провадиться тільки після укладання авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Через два тижні, але в межах гарантійного терміну, ми замінимо або відремонтуємо бракований товар. Надсилання товару на гарантійний ремонт здійснюється за рахунок покупця.

Якщо товар вийшов з ладу через неправильну експлуатацію, претензії не приймаються. Насамперед, це стосується механічних пошкоджень.

Претензії не приймаються на пошкодження у процесі транспортування. Оглядайте ваше замовлення при отриманні, у разі пошкодження при транспортуванні - збитки вам зобов'язана компенсувати компанія-перевізник.

 

  • Шановні клієнти, переконливе прохання - перевіряти стан товару безпосередньо при отриманні. Магазин не несе відповідальності за працівників компаній перевізників!

 

Просимо також уважно ознайомитися з рекомендаціями щодо правил подачі претензій у разі доставки товару з пошкодженнями:

1. При отриманні замовлення огляньте цілісність коробки або пакета у відділенні перевізника.

2. Обов'язково відкрийте посилку в присутності співробітника кур'єрської компанії, якщо виявите будь-які пошкодження вантажу, попросіть оформити «Акт огляду вантажу» і заповніть «Бланк відмови від вантажу», вказавши причину відмови: «У зв'язку з транспортувальним пошкодженням».

3. Потім оформіть «Акт прийому-передачі», де також вкажіть про пошкодження товару.

4. Обов'язково, не покидаючи складу кур'єрської компанії, зателефонуйте нам і повідомте всі деталі.

Після заповнення перерахованих вище трьох документів, ми зможемо Вам вислати новий товар. Якщо пошкодження вантажу не буде належним чином задокументовано, заміна пошкодженого товару не проводиться.

 

Бажаємо Вам приємних покупок, щасливих і задоволених Хвостиків! Спасибі, що довірилися нам!

З любов'ю і повагою, Ваш «ЗооАльф»:)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner