Кошик
1934 відгуків
вул. Ватутіна 48, Кривий Ріг, Україна
Додати відгук
ЗООМАГАЗИН АЛЬФ
+380 (68) 644-54-54
Кошик

Доставка та оплата

Доставка та оплата

ДОСТАВКА ТОВАРУ

1. Самовивіз

Після узгодження з менеджером Ви можете самостійно забрати замовлений товар в наших роздрібних магазинах м. Кривий Ріг за адресою: вул. Генерала Кузнєцова 11 або вул. Ватутіна 48 (за домовленістю, в залежності від місцезнаходження товару). Про можливість забрати замовлення з пункту самовивозу Ви також будете проінформовані за допомогою SMS або в Viber після підтвердження Вашого замовлення.

2. Доставка по Україні

Доставка по Україні здійснюється за допомогою сервісів доставки "Нова пошта" та "УкрПошта". Доставка можлива як до відділення, так і за точною адресою. Вартість доставки розраховується згідно з тарифами транспортних компаній. Відразу після відправлення замовлення Ви будете проінформовані за допомогою SMS або Viber.

 



- 100% передоплата
- післяплата (додатково 20 грн. + 2% від суми післяплати, - за пересилання грошей)
- відправка посилок по понеділках, середах та п'ятницях
- строк доставки посилок 1-2 дні
- безкоштовне зберігання 5 днів, кожен наступний день зберігання – 15 грн.

 


- 100% передоплата
- післяплата (додатково 1% від суми післяплати - за пересилання грошей)
- відправка посилок по понеділках, середах та п'ятницях
- строк доставки посилок 2-4 дні
- безкоштовне зберігання 5 днів, кожен наступний день зберігання – 10 грн.

 

- 100% передоплата
- сплата при отриманні
- відправка посилок по понеділках, середах та п'ятницях
строк доставки посилок 3-7 днів
- безкоштовне зберігання 10 днів, якщо покупець не забрав замовлення протягом цього періоду, воно буде автоматично повернуто відправнику. 

 

Внутрішніми правилами зоомагазину Альф з 01.06.2022 встановлено новий графік відправок замовлень.
Тепер ваші замовлення надсилаються в понеділок, середу та п'ятницю.
Ми розуміємо, що вашим улюбленцям важливо отримати смаколики та корисності якнайшвидше, тому замовлення, оформлені до 13.00 в пн/ср/пт будуть відправлені в той же день за наявності їх на складі. Замовлення, оформлені після 13.00, будуть надіслані наступного відправного дня згідно графіку відправок. Замовлення, оформлені у п'ятницю після 13:00, суботу та неділю вирушають до вас у понеділок.

 

ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ

Оплата приймається тільки в національній валюті України. Оплатити товар у нашому інтернет-магазині zooalf.com.ua Ви можете, вибравши найбільш зручний для Вас спосіб:

1. Оплата готівкою

Оплата готівкою відбувається при самовивозі. Якщо Ви бажаєте самостійно забрати замовлений товар у нашому магазині за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кузнєцова 11, то можете оплатити замовлення готівкою або скористатися POS-терміналом, встановленим у роздрібному магазині. Продавець роздрібного магазину прийме від Вас оплату, а також видасть товар.

2. Оплата на картку компанії

Якщо вам зручніше здійснювати оплату замовлення, використовуючи термінал самообслуговування або переказом з особистої карти на карту компанії, тоді Вам слід вказати даний спосіб оплати. Номер картки та суму для оплати Ви отримаєте в Viber або SMS після підтвердження Вашого замовлення. При оплаті замовлення «на карту компанії», в призначенні платежу вказуйте номер замовлення (комісія даного платежу становить +3грн, для клієнтів Монобанку даний платіж проводиться без комісії).

Увага!!! Обробка Ваших платежів здійснюється Пн-Пт, 9:00-14:00.

3. Післяплата та сплата при отриманні.

Скористатися спосіб оплати «післяплата» ви можете, якщо сума покупки становить більше 200,00 грн

Оплата за товари виготовлені під індивідуальні параметри покупця проводиться тільки по 100% передоплаті на карту компанії. Такими товарами виступають адресники з гравіюванням.

________________________________________________________________________________________________________

Оплата накладеним платежем здійснюється при отриманні товару у відділенні «Нової пошти» або у кур'єра. Дана послуга є платною і її вартість розраховується згідно тарифів транспортної компанії.

Внутрішніми правилами зоомагазину Альф встановлено, що покупці з негативними відгуками обслуговуються тільки по передоплаті на карту, і ми маємо право відмовити у відправці товарів «післяплатою». Також важкі товари, такі як грунти, наповнювачі і т.п. відпускаються тільки за частковою чи повною передплатою.

*Якщо в цьому списку відсутній спосіб оплати, який буде Вам зручний, зв'яжіться з нашим менеджером і опишіть найбільш прийнятний спосіб оплати для Вас. Ми зробимо все, що від нас залежить, щоб цей спосіб в максимально короткий термін з'явився на нашому сайті.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner